1.4.2021 - Body in Balance

  • jednoduché a k pohybovému aparátu šetrné cviky vhodné pro všechny věkové kategorie
  • kompenzační cvičení zaměřené na aktivaci hlubokých stabilizačních svalů, uvolnění svalů zkrácených, posílení ochabujících, nácvik správného držení těla, rozvoj rovnováhy a koordinace
  • cvičíme s velkým míčem (v problematických pozicích lze nahradit stabilnější židlí) a overballem (lze cvičit i bez něj)

2.4.2021 - Cvičení pro děti

  • dětská jóga a pillates pro věkovou kategorii 6-9 let
  • obsahuje cvičení zaměřené na zlepšení držení těla, rozvoj koordinace, rovnováhy, flexibility a svalové vytrvalosti, ale i schopnost relaxace a snížení napětí
  • je potřeba pouze podložka

5.4.2021 - Power Yoga

  • intenzivnější lekce jógy, pro kterou ale není potřeba mít předchozí jógové zkušenosti 
  • po úvodních přípravných cvičeních následují dynamické sekvence vycházející z tradiční sestavy Pozdrav slunci s různými variantami obtížnosti
  • potřeba je pouze podložka

7.4. - Core Interval Training

  • intenzivní posílení zejména svalů centra těla formou intervalového tréninku
  • u jednotlivých cviků, prováděných ve stanoveném časovém intervalu, jsou ukázány varianty pro začátečníky i zdatnější sportovce
  • potřeba je pouze podložka

9.4. - Pilates

  • základní cviky programu pilates s cílem aktivovat hluboké stabilizující svaly a posílit oslabené svalstvo především středu tělapo úvodním nastavení správného držení těla a zahřátí ve stoje pokračujeme sekvencemi v kleku na čtyřech, sedě, v leže na boku a na zádech
  • potřeba je pouze podložka

12.4. - Yoga Therapy

  • velmi jemná lekce pomalé jógy vhodná pro všechny
  • po dýchacích a mobilizačních cvicích vleže a podepřeném sedu následuje cca 10 minut jednoduchých jógových pozic, které ale leze vynechat a připojit se na závěrečnou relaxaci
  • potřeba je pouze podložka, individuálně deka a polštářky pro vypodložení, pokud by bylo potřeba

14.4. - P-Zone Training

  • jako zátěž poslouží pouze váha vlastního těla, cvičení je silové, ale nezatěžuje klouby a páteř doskoky
  • potřeba je pouze podložka
  • posilovací cvičení zaměřené na problematické zóny, tzn. svaly stehen, hýždí a břicha
     

16.4. - Pilates Overball

  • základní cviky programu pilates s využitím malého míčku (overballu), díky kterému zapojíme svaly centra těla, ale i nohou a paží, intenzivněji
  • kromě posilovacích cviků obsahuje sekvence také balanční a mobilizační, uvolňující cvičení
  • potřeba je podložka a overball (plně nafouknutý)